Wymogi odnośnie cen transferowych

Dodane: 02-08-2017 05:48
Wymogi odnośnie cen transferowych ceny transferowe

Ceny_transferowe Ceny transferowe w polskim prawie podatkowym, encyklopedyczna definicja

W przypadku, gdy podatnik nie dostarczy dokumentacji w przeciągu 7 dni od daty zażądania jej przez organ podatkowy, w przypadku oszacowania dochodu przez organy podatkowe nadwyżka dochodu oszacowanego nad wykazanym podlega opodatkowaniu stawką sankcyjną w wysokości 50%.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ceny_transferowe


Księgowość prowadzona wzorowo

Prowadzenie firmy wcale nie musi być trudnym zadaniem, jeżeli wiemy, jak to zrobić, by tak właśnie było. Okazuje się, że wielu przedsiębiorców męczy się z prowadzeniem własnej księgowości i choć czasem rozmyślają oni o tym, co zrobić, by w końcu pozbyć się problemów z nią związanych, a przy okazji zrezygnować z ponoszenia niepotrzebnych kosztów, to jednak mało kto tak naprawdę decyduje się na bardzo dobry i jakże właściwy krok jakim jest przekazanie księgowości w ręce pracowników biura rachunkowego. Oni jak nikt inni potrafią pracować szybko i niezawodnie w tej dziedzinie. Ponadto taki krok sprawi, że oszczędzimy sobie wynagradzania dodatkowych pracowników, wynajmowania powierzchni biurowej oraz zakupu sprzętu, na którym pracują księgowi. Pomyślmy o tym wszystkim czym prędzej.


Jaka firma takie biuro rachunkowe

Jeżeli prowadzimy swoją firmę, to na pewno nieraz zastanawialiśmy się nad tym, co zrobić, aby obciąć koszty jej utrzymania i zmaksymalizować dochód. Okazuje się więc, że na wielu polach można faktycznie dokonać pozytywnych zmian. A w księgowości? Ta działka bardzo często jest zmorą dla przedsiębiorców, bowiem to tam powstaje często zamieszanie i to tam nigdy nie kończy się lista papierów do przejrzenia? Jeżeli nie jesteśmy więc zadowoleni z pracy naszego działu księgowości, to go usuńmy i przenieśmy całą tę biurokrację do biura rachunkowego, w którym profesjonalnie naszą księgowością zajmą się osoby znające się na rzeczy. W ten sposób zaoszczędzimy wiele pieniędzy, nerwów i czasu, a dodatkowo nie będziemy musieli wynajmować powierzchni pod dział księgowy. Jak widać ? same plusy.



© 2019 http://dziennik.malbork.pl/